Kurzus nemzetközi vendég- és részidős hallgatóknak
- Kar
- Bölcsészettudományi Kar
- Szervezet
- BTK Angol Alkalmazott Nyelvészeti Tanszék
- Kód
- OT-ANG17-350/DEAL.03
- Cím
- Választható nyelvészet vagy alkalmazott nyelvészet: Angol szaknyelvi kutatások
- Tervezett félév
- Őszi
- Meghirdetve
- 2024/25/1
- ECTS
- 3
- Nyelv
- en
- Oktatás célja
- A kurzus fő célja, hogy megismertesse a diákokat a második nyelvi motiváció kutatásának legújabb irányzataival.
- Tantárgy tartalma
- A legfontosabb motivációs elméletekkel ismerkedünk meg a nyelvpedagógia területén, nagy hangsúlyt fektetve az osztálytermi folyamatokra.
- Számonkérés és értékelés
- Megbeszélés tárgya
- Irodalomjegyzék
- Dörnyei, Z. (2005). The psychology of the language learner: Individual differences in second language acquisition. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum. Chapter 4 Dörnyei, Z. (2009). The psychology of second language acquisition. Oxford: Oxford University Press. Chapter 5. Gardner, R. C. (2006). The socio-educational model of second language acquisition: A research paradigm. EUROSLA Yearbook, 6, pp. 237-260. Masgoret, A-M., & Gardner, R. C. (2003). Attitudes, motivation and second language learning: A meta-analysis of studies conducted by Gardner and associates. Language Learning, 53, 123-163.