Kurzus nemzetközi vendég- és részidős hallgatóknak
- Kar
- Tanító- és Óvóképző Kar
- Szervezet
- TÓK Idegen Nyelvi és Irodalmi Tanszék
- Kód
- SZABV19-01-04
- Cím
- Angol nyelvű kutatások
- Tervezett félév
- Tavaszi
- ECTS
- 3
- Nyelv
- en
- Leírás
- A tantárgy célja, hogy a hallgatók kulcsfontosságú tudományos kutatási készségeket fejlesszenek angol nyelvű írásos projektek – disszertáció, szemináriumi dolgozat – elkészítéséhez, megismerkedjenek a kutatási módszertan kulcsfogalmaival, például a kutatástervezés, kutatási tervezet, adatbázisok használata, adatgyűjtés, adatelemzés. A hallgatók megismerik a tudományos munka követelményeit, és a kutatás bemutatásának nyelvezetét.
- Oktatás célja
- A tantárgy célja, hogy a hallgatók kulcsfontosságú tudományos kutatási készségeket fejlesszenek angol nyelvű írásos projektek – disszertáció, szemináriumi dolgozat – elkészítéséhez, megismerkedjenek a kutatási módszertan kulcsfogalmaival, például a kutatástervezés, kutatási tervezet, adatbázisok használata, adatgyűjtés, adatelemzés. A hallgatók megismerik a tudományos munka követelményeit, és a kutatás bemutatásának nyelvezetét.
- Tantárgy tartalma
- Bevezetés a kutatásmódszertanba; kutatástervezés, szakirodalom elemzése, hivatkozási formák, adatbázisok használata, tuodmányos nyelvezet, adatelemzés és adatok prezentálása.
- Számonkérés és értékelés
- Az órákon való aktív részvétel és írásbeli teszt. Gyakorlati jegy (1-5)
- Irodalomjegyzék
- Cottrell, S. (2013). The Study Skills Handbook. Palgrave Macmillan. Harrison, M., Jakeman, V. & Paterson, K. (2012). Improve your grammar. Palgrave Study Skills. Macmillan Education. Hewings, M. & Thaine, C. (2012). Cambridge Academic English. Cambridge University Press. Purdue University Online Writing Lab (OWL). (2020). APA Formatting and Style Guide. http://owl.english.purdue.edu/owl/section/2/10/ Mayer, R. E. & Alexander, P. A. (Eds.). (2016). Handbook of Research on Learning and Instruction (2nd ed.). Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315736419 McCarthy, M. & O’Dell (2008). Academic Vocabulary in Use. Cambridge University Press. Reid, J. M. (2000). The Process of Composition. Prentice Hall.
Kurzus szakjai
Név (kód) | Nyelv | Szint | Kötelező | Tanév | ... |
---|---|---|---|---|---|
Erasmus program keretében (TÓK-ERASMUS-NXXX) | hu |