|
A kétnyelvi óvodai foglalkozások módszertana - ének-zene (ERA35E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
A kétnyelvi óvodai foglalkozások módszertana - környezetismeret (ERA34E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
A kétnyelvi óvodai foglalkozások módszertana - vizuális nevelés (ERA08E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
A kétnyelvi óvodai foglalkozások módszertana -testnevelés (ERA09E) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
A kétnyelvűség elmélete és gyakorlata (ERA10E) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
A kétnyelvűség elmélete és gyakorlata (ERA42E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
A két-tannyelvű oktatás módszertana: ének-zene és vizuális nevelés (TN01KS05) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
A két-tannyelvű oktatás módszertana: testnevelés (TN01KS04) |
Őszi
|
2024/25/1 |
1 |
en |
|
|
|
A magyarországi németek néprajza (ERA26E) |
Tavaszi
|
|
4 |
de |
|
|
|
Angol gyermekirodalom II. (ERA52E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Angol gyermekjátékok (SZABV57) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Angol nyelvi előkészítés az angol-magyar két tanítási nyelvű oktatásra/nevelésre I. (TN01KS01) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Angol nyelvi előkészítés az angol-magyar két tanítási nyelvű oktatásra/nevelésre II. (TN01KS02) |
Tavaszi
|
|
2 |
en |
|
|
|
Angol nyelvű irodalom (SZABV19-01-02) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Angol nyelvű kutatások (SZABV19-01-04) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Fonetika, kiejtésfejlesztés (ERA36E) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Gyermekirodalom (ERA06E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Gyermekirodalom I. (német nemzetiségi) (ERA23E) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
4 |
de |
|
|
|
Gyermekirodalom II. (ERA53E) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Interkulturális kommunikáció (SZABV23-1) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi beszédgyakorlat (ERA59E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Környezetismeret tantárgypedagógiája (ERA60E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
de |
|
|
|
Labdageometria (ERA12E) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
4 |
hu |
|
|
|
Labdageometria II. (KB19-05M05) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
4 |
hu |
|
|
|
Magyar mint idegen nyelv I (SZABV19-00-1) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
4 |
hu |
|
|
|
Német irodalmi beszédgyakorlat I. (ERA29E) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
4 |
de |
|
|
|
Német nemzetiségi gyakorlat I. (ERA13E) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
4 |
de |
|
|
|
Német nyelvű ének-zenei foglalkozások módszertana és gyakorlata (ERA16E) |
Tavaszi
|
|
4 |
de |
|
|
|
Német nyelvű környezetismeret foglalkozások módszertana és gyakorlata (ÓP22NA07N12) |
Őszi
|
2024/25/1 |
2 |
de |
|
|
|
Német nyelvű testnevelési foglalkozások módszertana és gyakorlata (ERA43E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
de |
|
|
|
Nemzetiségi néprajz (ERA38E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
de |
|
|
|
Országismereti beszédgyakorlat (ERA22E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Összehasonlító irodalom- és kultúratudomány (ERA64E) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Pedagógia és innováció – kisgyermekkortól kisiskoláskorig (SZABV22-04-01) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Sportjátékok I. (SZABV85) |
Tavaszi
|
|
2 |
|
|
|
|
Tantárgypedagógia II. (ERA62E) |
Tavaszi
|
|
4 |
de |
|
|