Kurzus nemzetközi vendég- és részidős hallgatóknak

Kar
Tanító- és Óvóképző Kar
Szervezet
TÓK Idegen Nyelvi és Irodalmi Tanszék
Kód
TN01KS01
Cím
Angol nyelvi előkészítés az angol-magyar két tanítási nyelvű oktatásra/nevelésre I.
Tervezett félév
Őszi
ECTS
4
Nyelv
en
Leírás
te_kód: TN01KS01 kurzuskód: TN01KS01
Oktatás célja
A hallgató nyelvi ismereteinek integrált fejlesztése a négy nyelvi kompetencia területén. A nyelvi fejlesztés olyan tartalmakon keresztül történik, hogy a hallgató képessé váljon a kétnyelvű órák vezetésére. A kétnyelvű órák vezetéséhez szükséges szókincs bővítése, aktivizálása. Az angol nyelvű órák vezetéséhez szükséges nyelvi készségek elsajátítása, automatizálása. A nyelvi helyesség fejlesztése és tudatossá tétele. Prezentációs készségek elsajátítása és tudatossá tétele.
Tantárgy tartalma
A nyelvi készségek integrált fejlesztése a félév témáihoz választott tartalmakon keresztül. Az adott félévre választott, iskolával, tantárgyakkal kapcsolatos témák szókincsének elsajátítása, gyakorlása. A témákat feldolgozó prezentációk készítése, előadása. Gyakorlatok a nyelvi helyesség fejlesztésére.
Számonkérés és értékelés
1. A szemináriumokon való részvétel (90%) 2. Az órán kapott feladatok elvégzése, aktív résztvétel az egyéni és csoportmunkákban. 3. Házi feladatok elvégzése és beadása. 4. Minimum 3 zárthelyi dolgozat sikeres teljesítése. Az oktató által kijelölt feladatok sikeres teljesítése adja az ötfokozatú jegyek egyikét.
Irodalomjegyzék
Mann, M. Taylor-Knowles (2006): Destination B2 Grammar and Vocabulary. Macmillan, Oxford. McCarthy, M. & O’Dell, F. (2013): Test Your English Vocabulary in Use Advanced. Cambridge University Press, Cambridge. Palmer, G. (2004): Writing Extra. Cambridge University Press, Cambridge. Pathare, E., Pathare, G., etc. (2011): Headway Academic Skills – Listening, Speaking and Study Skills. Oxford University Press, Oxford. Slattery, M. & Willis, J. (2001): English for Primary Teachers. Oxford University Press, Oxford. AJÁNLOTT IRODALOM: Craven, M. (2004): Listening Extra. Cambridge University Press, Cambridge. Gammidge, M. (2004): Speaking Extra. Cambridge University Press, Cambridge. Haines, S. (2006): Advanced Skills. Cambridge University Press, Cambridge. Swan, M. (2005): Practical English Usage. Oxford University Press, Oxford. Thomson, G.& Maglioni, S. (2005): Lifelike. Multicultural experiences in the English-speaking world. Black Cat Publishing, Genoa/Canterbury.

Kurzus szakjai

Név (kód) Nyelv Szint Kötelező Tanév ...
Erasmus program keretében (TÓK-ERASMUS-NXXX) hu
gyermekkultúra (TÓK-GYEKULT-NMHU) hu 7
gyermekkultúra (TÓK-GYEKULT-LMHU) hu 7
óvodapedagógus (TÓK-OVO-LBHU) hu 6
óvodapedagógus (TÓK-OVO-NBHU) hu 6
tanító (TÓK-TAN-NBHU) hu 6
tanító (TÓK-TAN-LBHU) hu 6
Vissza