|
A fogyatékosság és a gyógypedagógia történeti aspektusai (F-EN25-SNE-010) |
Őszi
|
2025/26/1 |
3 |
en |
|
|
|
A fogyatékosságtudomány alapjai és új irányzatai (F-EN25-SNE-001/b) |
Őszi
|
2025/26/1 |
5 |
en |
|
|
|
A pszichológiai fejlődés és gyógypedagógiai vonatkozásai (F-EN25-SNE-004) |
Őszi
|
2025/26/1 |
5 |
en |
|
|
|
Általános anatómia és neuroanatómia (F-EN25-SNE-002) |
Őszi
|
2025/26/1 |
4 |
en |
|
|
|
Augewählte Teilbereiche der Logopädie: Kommunkation-, Sprech- und Spracherziehung in Ungarn (F-DE23-2022) |
Őszi
|
2025/26/1 |
4 |
de |
|
|
|
Bevezetés a digitális technológiák gyógypedagógiai alkalmazásaiba (F-EN25-SNE-023) |
Őszi
|
2025/26/1 |
3 |
en |
|
|
|
Bevezetés a művészetalapú módszerekbe (F-EN25-SNE-008) |
Őszi
|
2025/26/1 |
3 |
en |
|
|
|
Braille and Moon – tactile writings for the blind (F-EN23-2018) |
Mindkét
|
2024/25/2, 2025/26/1 |
4 |
en |
|
|
|
Cognitive development (F-EN23-2025) |
Őszi
|
2025/26/1 |
5 |
en |
|
|
|
Education and support of persons with hearing impairment (F-EN23-2016) |
Mindkét
|
2025/26/1 |
4 |
en |
|
|
|
Field Visits - Introduction to special education in Hungary (ERA-1119) |
Mindkét
|
2025/26/1 |
1 |
en |
|
|
|
Geschichte der ungarischen Heilpädagogik im internationalen Vergleich (F-DE23-2003) |
Mindkét
|
2025/26/1 |
4 |
de |
|
|
|
Gyógypedagógiai preambulum 1. (F-EN25-SNE-009) |
Mindkét
|
2025/26/1 |
3 |
en |
|
|
|
Introduction to human rights, social inclusion, diversity (F-EN23-2011) |
Mindkét
|
2024/25/2, 2025/26/1 |
5 |
en |
|
|
|
Képességfejlesztés zenével (F-EN25-SNE-014/f) |
Mindkét
|
2024/25/2, 2025/26/1 |
3 |
en |
|
|
|
Pedagógia 1. (F-EN25-SNE-006) |
Őszi
|
2025/26/1 |
3 |
en |
|
|