|
A brit historiográfia jelen irányzatai (BMI-ANGD17-B2E) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
5 |
en |
|
|
|
A diskurzuselemzés területei (BMI-ANGD-CAn19E.01) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
A feladatalapú nyelvelsajátítás (BMI-ANGD17-CAn11E.01) |
Őszi
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
A filmkritikák nyelvezete (BBI-ANM17-403E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
A filozófia témakörei: A társadalomtudományok filozófiája (BMI-FILD-401.08) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
A filozófia témakörei: Az idő elméletei az ókori filozófiában (Platón, Arisztotelész, Plótinosz és Augustinus) (BMI-FILD-402.150) |
Őszi
|
|
4 |
|
|
|
|
A filozófia témakörei: Marxizmus (BMI-FILD-401.110) |
Őszi
|
|
4 |
|
|
|
|
A filozófia témakörei: Paradoxonok (BMI-FILD-402.140) |
Őszi
|
|
4 |
|
|
|
|
A filozófia témakörei: Választható filozófiai kurzus (BMI-FILD-402.X) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
A jelentés elméletei (BMI-FILD-311.01) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
A középkor és a reneszánsz angol irodalma (BBI-ANG17-211E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
2 |
en |
|
|
|
A középkor és a reneszánsz angol irodalma (BBI-ANG17-212E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
A középkor és a reneszánsz angol irodalma (BBI-ANG21-211E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
2 |
en |
|
|
|
A középkor és a reneszánsz angol irodalma (BBI-ANG21-212E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
A kultúra konstrukciója - alapvetések és perspektívák: Hogyan írjunk szakdolgozatot (BMI-ANGD17-CK10aE.370) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
A kultúra konstrukciója - elmélet és elemzés: Ausztrál történelem és politika (BMI-ANGD17-CK10bE.01) |
Őszi
|
2024/25/1 |
6 |
en |
|
|
|
A kultúra konstrukciója - elmélet és elemzés: Gender az ausztál filmben (BMI-ANGD17-CK10bE.100) |
Őszi
|
2024/25/1 |
6 |
en |
|
|
|
A kultúra konstrukciója - elmélet és elemzés: Nemzettudat és Identitás az ausztrál filmművészetben (BMI-ANGD17-CK10bE.04) |
Tavaszi
|
|
6 |
|
|
|
|
A kultúra konstrukciója - elmélet és elemzés: Szövegnyelvészet és kultúra (BMI-ANGD17-CK10bE.06) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
6 |
en |
|
|
|
A kultúra konstrukciója - elmélet és elemzés: Új irányzatok az ausztrál mozivásznon (BMI-ANGD17-CK10bE.05) |
Tavaszi
|
|
6 |
en |
|
|
|
Alkalmazott nyelvészet (BBI-ANG17-261E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
2 |
en |
|
|
|
Alkalmazott nyelvészet (BMI-ANGD17-A3E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Alkalmazott nyelvészet szeminárium (BBI-ANG-262E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Alkalmazott nyelvészeti kutatások (BMI-ANGD17-CAn2E) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
6 |
en |
|
|
|
Angol akusztikus fonetika - alapvetések és perspektívák: Hol vannak a szótagok? (BMI-ANGD17-CNy5aE.1) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Angol nyelvgyakorlat 1. (BBI-ANG-102E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Angol nyelvgyakorlat 2 (BBI-ANG-106E) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Angol nyelvi változatok és az angol nyelv története (BMI-ANGD17-B3E) |
Tavaszi
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
5 |
en |
|
|
|
Angol szaknyelvi kutatások (BMI-ANGD-CAn16E.01) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Angol szaknyelvi kutatások (BMI-ANGD-CAn16E.02) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Angol szófajtani szövegek - elmélet és elemzés: Az elméleti szintaxis és a gyereknyelv (BMI-ANGD17-CNy10bE.30) |
Őszi
|
|
6 |
|
|
|
|
Angol üzleti szóhasználat (BBI-ANB17-202E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Ausztrál irodalom - elmélet és elemzés: Bevezetés az ausztrál irodalomba és kultúrába (BMI-ANGD17-CP1bE.03) |
Tavaszi
|
|
6 |
en |
|
|
|
Ausztrál irodalom a moziban:Társadalmi nemek az ausztrál filmekben (BMI-ANGD17-CP2bE.06) |
Őszi
|
2024/25/1 |
6 |
en |
|
|
|
Ausztrál kultúra és civilizáció - elmélet és elemzés: Ausztrál regények filmfeldolgozásai (BMI-ANGD17-CP2bE.05) |
Őszi
|
|
6 |
|
|
|
|
Ausztrál kultúra és civilizáció - elmélet és elemzés: Nemzettudat és identitás az ausztrál filmművészetben (BMI-ANGD17-CP2bE.04) |
Tavaszi
|
|
6 |
|
|
|
|
Ausztrál történelem és politika - elmélet és elemzés: Ausztrál történelem és politika (BMI-ANGD17-CP3bE.01) |
Őszi
|
|
6 |
|
|
|
|
Ausztrál történelem és politika - elmélet és elemzés: Ausztrál történelem és ultúra (BMI-ANGD17-CP3bE.07) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
6 |
en |
|
|
|
Ausztrál történelem és politika - elmélet és elemzés: Gender az ausztrál filmben (BMI-ANGD17-CP3bE.100) |
Őszi
|
|
6 |
|
|
|
|
Ausztrál történelem és politika - elmélet és elemzés: Új irányzatok az ausztrál mozivásznon (BMI-ANGD17-CP3bE.05) |
Tavaszi
|
|
6 |
en |
|
|
|
Az angol irodalom a restaurációtól 1890-ig (BBI-ANG17-213E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
2 |
en |
|
|
|
Az angol irodalom a restaurációtól 1890-ig (BBI-ANG17-214E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Az angol irodalom a restaurációtól 1890-ig (BBI-ANG21-213E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
2 |
en |
|
|
|
Az angol irodalom a restaurációtól 1890-ig (BBI-ANG21-214E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Az angol irodalom elméleti megközelítései - alapvetések és perspektívák: A szépről szólván: Esztétikai szövegek olvasása (BMI-ANGD17-CI10aE.06) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Az angol irodalom elméleti megközelítései - alapvetések és perspektívák: Az irónia és a humor elmélete és gyakorlata (BMI-ANGD17-CI10aE.04) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Az angol irodalom elméleti megközelítései - alapvetések és perspektívák: Dehumanizáció: Arendttől Agambenig (BMI-ANGD17-CI10aE.02) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Az angol irodalom elméleti megközelítései - alapvetések és perspektívák: Hannah Arendt-i olvasatok (BMI-ANGD17-CI10aE.05) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Az angol irodalom 1890-től az 1960-as évekig (BBI-ANG17-215E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
2 |
en |
|
|
|
Az angol irodalom 1890-től az 1960-as évekig (BBI-ANG17-216E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Az angol irodalom 1890-től az 1960-as évekig (BBI-ANG21-215E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
2 |
en |
|
|
|
Az angol irodalom 1890-től az1960-as évekig (BBI-ANG21-216E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Az angol nyelv története (BBI-ANG-249E) |
Őszi
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
2 |
en |
|
|
|
Bevezetés a nyelvtudományba (BBI-ANG11-132E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Bevezetés az idegen nyelvi tesztelésbe (BMI-ANGD17-CAn4E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
6 |
en |
|
|
|
Bevezetés az irodalomba (BBI-ANG-101E) |
Mindkét
|
|
3 |
|
|
|
|
Bevezetés az irodalomba (BBI-ANG17-112E) |
Mindkét
|
|
3 |
en |
|
|
|
Bűnözés és törvényes büntetés (BMI-FILD-342.59) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Digitális műveltség (BMI-ANGD-CAn14E) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Discourse Analysis: Critical and Multimodal Perspectives (BMI-ANGD-CAn19E.02) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Egyéni különbségek a nyelvtanulásban (BMI-ANGD17-CAn1E) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
6 |
en |
|
|
|
Elective Course in Philosophy: Introduction to Philosophy (BMI-FILD-402.153) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
4 |
en |
|
|
|
Elective course in philosophy:Aristotle and Hellenistic Philosophy (BMI-FILD-402.001) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
4 |
hu |
|
|
|
Elective lecture in applied linguistics: Fundamental challenges of translation (BBI-ANG17-361E.01) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Elective seminar in applied linguistics: Research methods in applied linguistics (BBI-ANG17-362E.01) |
Őszi
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
5 |
en |
|
|
|
Elective seminar in linguistics: The Phonology of American English (BBI-ANG17-342E.1) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Elective seminar in linguistics: Voicing and Voicelessness (BBI-ANG17-342E.2) |
Őszi
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
5 |
en |
|
|
|
Elmefilozófia (BMI-FILD-324.01) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Elmefilozófia: Az idő megtapasztalása (BMI-FILD-324.02) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Epistemology (BMI-FILD-332.01) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Etimológia - elmélet és elemzés: Az óangol laringális fonológiája (BMI-ANGD17-CNy13bE.7) |
Őszi
|
|
6 |
en |
|
|
|
Etimológia - elmélet és elemzés: CV fonológia és a történeti nyelvészet II (BMI-ANGD17-CNy13bE.2) |
Őszi
|
|
6 |
|
|
|
|
Etimológia - elmélet és elemzés: Laringális realizmus és a germán nyelvek (története) (BMI-ANGD17-CNy13bE.4) |
Tavaszi
|
|
6 |
|
|
|
|
Etimológia - elmélet és elemzés: Laringális realizmus és az északi germán nyelvek (BMI-ANGD17-CNy13bE.5) |
Őszi
|
|
6 |
|
|
|
|
Etimológia - elmélet és elemzés: Laringális relativizmus vs laringális realizmus (BMI-ANGD17-CNy13bE.10) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
6 |
hu |
|
|
|
Fejezetek a brit irodalom- és kultúrtörténetből (BMI-ANGD17-B1E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Filozófia és kultúrkritika - alapvetések és perspektívák: A humor interdiszciplináris megközelítései (BMI-ANGD17-CK3aE.03) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Filozófia és kultúrkritika - alapvetések és perspektívák: Dehumanizáció: Arendtől Agambenig (BMI-ANGD17-CK3aE.02) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Filozófiatörténet 2.: Hellenisztikus filozófia (BMI-FILD-232.01) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Filozófiatörténet 2.: Szabadság és felelősség az ókori filozófiában (BMI-FILD-232.03) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Filozófiatörténet 4.: Hit és ész a kora modern filozófiában (BMI-FILD-234.02) |
Őszi
|
|
4 |
|
|
|
|
Filozófiatörténet 4.: Korai modern filozófia (BMI-FILD-234.32) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Filozófiatörténet 5.: A német idealizmus és az azt követő időszak (BMI-FILD-235.03) |
Őszi
|
|
4 |
|
|
|
|
Filozófiatörténet 5.: Kant (BMI-FILD-235.04) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Filozófiatörténet 6.: Kontinentális filozófia a 20. században (BMI-FILD-236.02) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Haladó hangtan (BBI-ANG-243E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Haladó íráskészség (BBI-ANG-206E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Haladó mondattan (BBI-ANG-253E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Hangtan (BBI-ANG-241E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
2 |
en |
|
|
|
Hangtan (BBI-ANG-242E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Hangtani alapozó (BBI-ANG-141E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
2 |
en |
|
|
|
Hatékony bemutatók 1. (BBI-ANB17-360E) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Hatékony bemutatók 1. (BBI-ANB17-360E.02) |
Őszi
|
2024/25/2 |
5 |
en |
|
|
|
History of Philosophy 1. Plato (BMI-FILD-231.05) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
4 |
en |
|
|
|
Interkulturális kommunikáció (BMI-ANGD17-A4E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Interkulturális stúdiumok: A kultúra felfedezése - elmélet és elemzés: Diskurzus és kultúra (BMI-ANGD17-CK7bE.03) |
Őszi
|
|
6 |
|
|
|
|
Ír költészet és dráma - alapvetések és perspektívák: 20. századi ír drámák (BMI-ANGD17-CP6aE.03) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Írástechnika (BBI-ANG11-181E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás (BBI-ANG22-227E) |
Mindkét
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás (BBI-ANG-227E) |
Mindkét
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Modernisták, röviden: angol nyelvű kispróza a századfordulótól napjainkig (BBI-ANG-227E.F) |
Mindkét
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: A szonett (BBI-ANG-227E.B1) |
Mindkét
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: A viktoriánus elme olvasása (BBI-ANG-227E.C1) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Afrikai gyermekkorok az oldalon (BBI-ANG-227E.G2) |
Mindkét
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Blake olvasása (BBI-ANG-227E.G) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Blake szövegolvasás (BBI-ANG22-227E.G) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: E.M. Forster és a modern regény (BBI-ANG-227E.01) |
Mindkét
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Gyermekkor az afrikai irodalomban (BBI-ANG22-227E.G2) |
Mindkét
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: John Keats verseinek olvasása (BBI-ANG-227E.M) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: John Keats versek elemzése (BBI-ANG22-227E.M) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Joyce - a prózától a költészetig (BBI-ANG22-227E.04) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Joyce: Dublini emberek (BBI-ANG-227E/a) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Joyce: Dublini emberek (BBI-ANG22-227E.a) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Kortárs nőírók novellái (BBI-ANG22-227E.06) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Kritikai megközelítések – szövegolvasás (BBI-ANG22-227E.05) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Modernisták, röviden: angol nyelvű kispróza a századfordulótól napjainkig (BBI-ANG22-227E.F) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Oscar Wilde olvasása kontextusban (BBI-ANG-227E.D4) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Oscar Wilde szövegolvasás (BBI-ANG22-227E.D4) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Posztmodern angol dráma: Változatok az abszurd drámára Beckett-től McDonagh-ig (BBI-ANG22-227E.N2) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Posztmodern angol dráma: Változatok az abszurd drámára Beckett-től McDonagh-ig (BBI-ANG-227E.N2) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Shakespeare tragédiái írásban, színpadon és filmen (BBI-ANG22-227E.V1) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Shakespeare-tragédiák a lapon, a színpadon és a vásznon (BBI-ANG-227E.V1) |
Mindkét
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Thomas Gray és az érzékenység költészete (BBI-ANG-227E.02) |
Mindkét
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Viktoriánus szövegek olvasása (BBI-ANG22-227E.C1) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Wordsworth sorról sorra (BBI-ANG22-227E.03) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: Wordsworth sorról sorra (BBI-ANG-227E.03) |
Mindkét
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: A Browningok (BBI-ANG17-218E/F5) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: A függőség kulturális elméletei (BBI-ANG17-218E/t) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: A szonett (BBI-ANG17-218E/B1) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: A Tudorok kulturális öröksége akkor és most (BBI-ANG17-218E/M02) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: A 20. századi költészet olvasása (BBI-ANG17-218E/V) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Afrikai gyermekkor az oldalon (BBI-ANG17-218E/G2) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Bevezetés az ír nyelvbe és kultúrába (BBI-ANG17-218E/Z01) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Blake szövegolvasás (BBI-ANG17-218E/G) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Brit szerzők olvasása a nemzetről és a nacionalizmusról a 20. század végén és a 21. század elején (BBI-ANG17-218E/L1) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: E.M. Forster és a modern regény (BBI-ANG17-218E/B10) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Férfi és női szerepek és diskurzusok a kora újkori Angliában (BBI-ANG17-218E/P10) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Ír irodalom, 1800-2000 (BBI-ANG17-218E/Z) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Irodalmi szövegolvasás 1.: Wordsworth költészete (BBI-ANG17-218E/W) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: John Keats versek elemzése (BBI-ANG17-218E/M) |
Őszi
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Kora modern (reneszánsz és barokk) angol szerelmi költészet (BBI-ANG17-218E/F2) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Középkori és kora újkori gonosztevők és örökségük a kortárs populáris kultúrában (BBI-ANG17-218E/u) |
Őszi
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Mágia és boszorkányság a reneszánszban (BBI-ANG17-218E/B2) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Mellékszereplők a középpontban: Shakespeare-drámák újratöltve (BBI-ANG17-218E/E2) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Poetry: Modernizmus (BBI-ANG17-218E/C7) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Posztmodern angol dráma: Az abszurd színpadai Beckett-től Stoppardon át McDonagh-ig (BBI-ANG17-218E/N2) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Rassz, nem, vallás, nemzetiség Shakespeare darabjaiban (BBI-ANG17-218E/A9) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Reading the Victorian Mind (BBI-ANG17-218E/C1) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Shakespeare Macbeth-je sor(s)ról sor(s)ra (BBI-ANG17-218E/N1) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: Városok és városi terek a dél-afrikai irodalomban és kultúrában (BBI-ANG17-218E/G1) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: 18. sz. angol költészet (BBI-ANG17-218E/Q) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 1.: 1922 emlékezete: a modernista fordulat hosszú árnyéka a brit társadalomban és kultúrában (BBI-ANG17-218E/L3) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: 18. századi angol költészet (BBI-ANG-227E.q) |
Mindkét
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: A beteg szöveg: Shakespeare újraírva (BBI-ANG17-219E/D5) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: A fikciótól a tényekig és vissza: Mitológia és/vagy történelem - drámai ábrázolások az idők során Aescylustól Stoppardig (BBI-ANG17-219E/G03) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: A kora újkori Anglia kulturális emlékezete (BBI-ANG17-219E.08) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: A modernizmus röviden: Short Fiction from the turn of the 20th Century to the present (BBI-ANG17-219E/F) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: Brit szemelvények olvasása a második világháború korszakából (BBI-ANG17-219E/M10) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: Joyce: A dublini emberek (BBI-ANG17-219E/a) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: Joyce és társai: modernizált szépirodalom (BBI-ANG17-219E/F06) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: Kortárs női írók novellái (BBI-ANG17-219E/G3) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: Oscar Wilde szövegolvasás (BBI-ANG17-219E/D4) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: Shakespeare olvasása (BBI-ANG17-219E/e) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: Shakespeare, történelem és a manipuláció művészete: III. Richard (BBI-ANG17-219E.07) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: Shakespeare tragédiák papíron, színpadon és a képernyőn (BBI-ANG17-219E/V) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: Szerelem az angol költészetben (BBI-ANG17-219E/A4) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: Thomas Gray és az érzékenység költészete (BBI-ANG17-219E/F02) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: Történelmi szövegolvasás (BBI-ANG17-219E/o) |
Tavaszi
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: Történelmi szövegolvasás: étel- és italtörténet (BBI-ANG17-219E/D6) |
Őszi
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: Wordsworth sorról sorra (BBI-ANG17-219E.03) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás 2.: 20. századi angolszász science fiction (BBI-ANG17-219E/B3) |
Mindkét
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: 20. századi angol nyelvű SF (BBI-ANG-227E.B3) |
Mindkét
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalmi szövegolvasás: 20. századi költészet olvasása (BBI-ANG-227E.v) |
Mindkét
|
|
3 |
|
|
|
|
Irodalom- és kultúratudomány: kortárs megközelítések - előadás (BBI-ANG-103E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalom- és kultúratudomány: kortárs megközelítések - gyakorlat (BBI-ANG-114E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Irodalomelmélet (BMI-ANGD17-A1E) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Kanadai kultúra és történelem - elmélet és elemzés: Kanadai társadalom és társadalmi kérdések (BMI-ANGD17-CP9bE.01) |
Tavaszi
|
|
6 |
en |
|
|
|
Korpusznyelvészet (BMI-ANGD-CAn13E.02) |
Őszi
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Korpusznyelvészet: Bevezetés a számítógépes nyelvészet alapfogalmaiba (BMI-ANGD-CAn13E.03) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Kortárs angol nyelvű irodalom (BBI-ANG11-217E) |
Mindkét
|
|
3 |
en |
|
|
|
Kortárs angol nyelvű irodalom (BBI-ANG17-217E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Kortárs angol nyelvű irodalom (BBI-ANG21-217E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Kortárs filozófia: A szabadság elméletei (BMI-FILD-332.25) |
Őszi
|
|
4 |
|
|
|
|
Kortárs filozófia: Az igazságosság elméletei (BMI-FILD-332.26) |
Őszi
|
|
4 |
|
|
|
|
Kortárs filozófia: Társadalmi egyenlőség, politikai egyenlőség és diszkriminációellenesség (BMI-FILD-332.02) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Kultúra a nyelvben és az irodalomban - alapvetések és perspektívák: Az ausztrál esszé (BMI-ANGD17-CK9aE.1) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Kultúra a nyelvben és az irodalomban - elmélet és elemzés: (BMI-ANGD17-CK9bE.03) |
Tavaszi
|
|
6 |
en |
|
|
|
Kultúra és civilizáció - elmélet és elemzés: Kanadai társadalom és társadalmi kérdések (BMI-ANGD17-CK8bE.01) |
Tavaszi
|
|
6 |
en |
|
|
|
Kultúra és kommunikáció - elmélet és elemzés: Ausztrál regények filmfeldolgozásai (BMI-ANGD17-CK6bE.05) |
Őszi
|
|
6 |
|
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: A fikciótól a tényekig és vissza: Mitológia és/vagy történelem - drámai ábrázolások a korszakokon keresztül Aescylustól Stoppardig (BBI-ANG-225E.03) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések (BBI-ANG22-225E) |
Mindkét
|
|
3 |
|
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések (BBI-ANG-225E) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: A függőség kulturális elméletei (BBI-ANG-225E.t) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: A kora újkori Anglia kulturális emlékezete (BBI-ANG22-225E.08) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: A kora újkori Anglia kulturális emlékezete (BBI-ANG-225E.08) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: A nemzetről és nacionalizmusról szóló brit szerzők olvasása a 20. század végén és a 21. század elején (BBI-ANG-225E.L1) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: A Tudorok kulturális öröksége akkor és most (BBI-ANG-225E.02) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: A türelmes szöveg: Shakespeare újraírva (BBI-ANG-225E.05) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Az addikció kulturális elméletei (BBI-ANG22-225E.t) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Az étel- és italtörténet olvasása: források és források (BBI-ANG-225E.D6) |
Őszi
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Bevezetés az ír nyelv kultúrájába (BBI-ANG22-225E.01) |
Mindkét
|
|
3 |
|
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Bevezetés az ír nyelvbe és kultúrába (BBI-ANG-225E.01) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Brit források olvasása a második világháború idejéből (BBI-ANG-225E.M10) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Brit szemelvények olvasása a második világháború korszakából (BBI-ANG22-225E.M10) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Férfi és női szerepek és diskurzusok a kora újkori Angliában (BBI-ANG-225E/P10) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Ír irodalom, 1800-2000 (BBI-ANG-225E.Z) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Ír irodalom 1800-2000 (BBI-ANG22-225E.Z) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Joyce és társai: modernizált fikció (BBI-ANG-225E.06) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Kora modern (reneszánsz és barokk) angol szerelmi költészet (BBI-ANG22-225E.04) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Környezet és humántudomány: áttekintés (BBI-ANG22-225E.09) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Középkori és kora újkori bűnözők és örökségük a kortárs populáris kultúrában (BBI-ANG22-225E.u) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Középkori és kora újkori gonosztevők és örökségük a kortárs populáris kultúrában (BBI-ANG-225E.u) |
Őszi
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Mágia és boszorkányság a reneszánszban (BBI-ANG22-225E.B2) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Mágia és boszorkányság a reneszánszban (BBI-ANG-225E/B2) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Shakespeare, történelem és a manipuláció művészete: III. Richard (BBI-ANG22-225E.07) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Shakespeare, történelem és a manipuláció művészete: III. Richard (BBI-ANG-225E.07) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Szerelmi költészet a kora újkori Angliában (BBI-ANG-225E.04) |
Őszi
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Történelem olvasása (BBI-ANG-225E.o) |
Őszi
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Történelmi szövegolvasás (BBI-ANG22-225E.o) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Történelmi szövegolvasás - étel- és italtörténet (BBI-ANG22-225E.D6) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Kultúratudomány és szövegértelmezés: interdiszciplináris megközelítések: Wordsworth költészete (BBI-ANG-225E/W) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Kutatásmódszertan a kultúra és nyelv elemzésére - elmélet és elemzés: Kultúra és kommunikáció – interkulturális kommunikációs készségek (BMI-ANGD17-CK11bE.05) |
Tavaszi
|
|
6 |
en |
|
|
|
Kutatásmódszertan a kultúra és nyelv elemzésére - elmélet és elemzés: Kultúra és kommunikáció -- interkulturális kommunikációs készségfejlesztés (BMI-ANGD17-CK11bE.03) |
Tavaszi
|
|
6 |
|
|
|
|
Kutatásmódszertan a kultúra és nyelv elemzésére: Az interkulturális kommunikáció kutatása (BMI-ANGD-CK11E.02) |
Tavaszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Különleges témák a nyelvfilozófiában: Gondolatok a nyelvről és a különböző perspektívákról (BMI-FILD-312.02) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Lexikográfia - alapvetések és perspektívák (BMI-ANGD17-CNy16aE) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Lexikográfia - alapvetések és perspektívák: Fordításban elveszett - Jelentések és fogalmak különboző nyelveken (BMI-ANGD17-CNy16aE.56) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
3 |
hu |
|
|
|
Lexikológia - alapvetések és perspektívák (BMI-ANGD17-CNy17aE) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Lexikológia - alapvetések és perspektívák: Bevezetés a formális szemantikába (BMI-ANGD17-CNy17aE.55) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Logika (BMI-FILD-301) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Logika szeminárium (BMI-FILD-302.01) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Metafizika (BMI-FILD-321) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Metafizika: Science Fiction és filozófia (BMI-FILD-321.02) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Metafizika: Szubjektív idealizmus (BMI-FILD-322.03) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Modern dráma - alapvetések és perspektívák: 20. századi ír drámák (BMI-ANGD17-CI8aE.03) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Modern regény - alapvetések és perspektívák: Az angolofón afrikai regény 2010 után (BMI-ANGD17-CI9aE.12) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Modern regény - alapvetések és perspektívák: Samuel Beckett prózája (BMI-ANGD17-CI9aE.11) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Modern regény - alapvetések és perspektívák: Városábrázolások az irodalomban (BMI-ANGD17-CI9aE.10) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Mondattan (BBI-ANG-251E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
2 |
en |
|
|
|
Mondattan (BBI-ANG-252E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Mondattani alapozó (BBI-ANG-151E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
2 |
en |
|
|
|
Morfológia - alapvetések és perspektívák: Vannak jobb/egyszerűbb nyelvek? Össze lehet őket hasonlítani? Nyelvtani - főként morfológiai - rendszerek vizsgálata (BMI-ANGD17-CNy15aE.3) |
Mindkét
|
|
3 |
|
|
|
|
Morphology - Foundations and Perspectives: Introduction to Morphology (BMI-ANGD17-CNy15aE.41) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Morphology - Foundations and Perspectives: Morphological Systems in Languages of the World (BMI-ANGD17-CNy15aE.9) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Motiváció kutatások (BMI-ANGD-CAn20E.01) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Nagy-Britannia modern- és jelenkori történelme - alapvetések és perspektívák: Város, kultúra és társadalom: a fenntartható kultúrörökség (BMI-ANGD17-CK2aE.02) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Nagy-Britannia történelme (BBI-ANG-223E) |
Mindkét
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Nyelv, kultúra és társadalom Ausztráliában - alapvetések és perspektívák: Az ausztrál esszé (BMI-ANGD17-CP4aE.1) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Nyelvelmélet (BMI-ANGD17-A2E) |
Őszi
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
5 |
en |
|
|
|
Nyelvfilozófia (BMI-FILD-311) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Nyelvfilozófia (BMI-FILD-312.01) |
Őszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Nyelvi készségfejlesztés (BBI-ANG-202E-2) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Nyelvi közvetítés (BMI-ANGD17-CAn5E) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Nyelvpolitika: Nyelvoktatás itthon és az EU-ban (BMI-ANGD-CAn17E.01) |
Őszi
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Online kommunikáció (BBI-ANM17-402E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Országismeret: Angol nyelvű kultúrák (BBI-ANG-273E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Országismeret előadás (BBI-ANG-271E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Philosophy of Religion: Wandering in Darkness (BMI-FILD-362.10) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
4 |
en |
|
|
|
Political Philosophy: When Does the People Rule? Theories of Democracy (BMI-FILD-342.60) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
4 |
en |
|
|
|
Politikai filozófia: A szabadság elméletei (BMI-FILD-342.51) |
Őszi
|
|
4 |
|
|
|
|
Politikai filozófia: Az igazságosság elméletei (BMI-FILD-342.52) |
Őszi
|
|
4 |
|
|
|
|
Politikai filozófia: Mikor uralkodik a nép? A demokrácia elméletei (BMI-FILD-342.54) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Politikai filozófia: utilitarizmus, liberalizmus és konzervativizmus (Hume, Adam Smith, Burke, Bentham, J. S. Mill és Lord Acton) – szövegelemző szeminárium (BMI-FILD-342.53) |
Őszi
|
|
4 |
|
|
|
|
Populáris tudomány a médiában (BBI-ANM17-506E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Poszthellénisztikus és későantik filozófia: Szabadság és determinizmus az antik filozófiában (BMI-FILD17-240.05) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Pragmatika (BMI-ANGD17-CAn10E.01) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
6 |
en |
|
|
|
Pszicholingvisztikai tanulmányok: Pszicholingvisztika (BMI-ANGD17-CAn7E.01) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Reading English Phonology - Foundations and Perspectives: The Phonology of American English (BMI-ANGD17-CNy2aE.1) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Reading English Phonology - Foundations and Perspectives: Voicing and Voicelessness (BMI-ANGD17-CNy2aE.2) |
Őszi
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Reading English Phonology - Theory and Analysis: The History of English Fricatives (BMI-ANGD17-CNy2bE.12) |
Őszi
|
2024/25/1 |
6 |
en |
|
|
|
Relativitás mindenkinek (BMI-FILD-391.01) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Reneszánsz dráma - alapvetések és perspektívák: A türelmes szöveg: Shakespeare adaptáció elméletben és gyakorlatban (BMI-ANGD17-CI3aE.07) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Reneszánsz dráma - alapvetések és perspektívák: Shakespeare-előadások elemzése (BMI-ANGD17-CI3aE.04) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Reneszánsz dráma - alapvetések és perspektívák Szöveg kontextusban: Shakespeare-i drámák és a korai modern populáris kultúra (BMI-ANGD17-CI3aE.300) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Reneszánsz költészet - alapvetések és perspektívák: Kulturális trendek és a koramodern epikus költészet: Marlowe, Shakespeare, Milton (BMI-ANGD17-CI2aE.01) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Romantikus és viktoriánus irodalom - alapvetések és perspektívák: A korai romantika költőnői (BMI-ANGD17-CI6aE.04) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Romantikus és viktoriánus irodalom - alapvetések és perspektívák: A preraffaeliták (BMI-ANGD17-CI6aE.01) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Romantikus és viktoriánus irodalom - alapvetések és perspektívák: Irodalmi témák a viktoriánus festészetben (BMI-ANGD17-CI6aE.02) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Romantikus és viktoriánus irodalom - alapvetések és perspektívák: John Keats életmű-szeminárium (BMI-ANGD17-CI6aE.110) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Romantikus és viktoriánus irodalom - alapvetések és perspektívák: Lírai balladák (BMI-ANGD17-CI6aE.06) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Subjective idealism (BMI-FILD-234.33) |
Tavaszi
|
|
4 |
en |
|
|
|
Szabadon választható, CI szakirányú szeminárium – alapvetések és perspektívák: Angol tudományos publikáció -- irodalomtudományok (BMI-ANGD17-CI12aE.06) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Szabadon választható, CI szakirányú szeminárium – alapvetések és perspektívák: Az angol zene története Tallistől Handelig (BMI-ANGD17-CI12aE.02) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Szabadon választható, CI szakirányú szeminárium – alapvetések és perspektívák: Az ausztrál esszé (BMI-ANGD17-CI12aE.08) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Szabadon választható, CI szakirányú szeminárium – alapvetések és perspektívák: Brit építészet (BMI-ANGD17-CI12aE.09) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Szabadon választható, CI szakirányú szeminárium – alapvetések és perspektívák: Brit festészet (BMI-ANGD17-CI12aE.07) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Szabadon választható, CI szakirányú szeminárium - elmélet és elemzés: Bevezetés az ausztrál irodalomba és kulturába (BMI-ANGD17-CI12bE.01) |
Tavaszi
|
|
6 |
en |
|
|
|
Szabadon választható CK szakirányú szeminárium – elmélet és elemzés: Első nemzetek Kanadában (BMI-ANGD17-CK13bE.1) |
Tavaszi
|
|
6 |
|
|
|
|
Szabadon választható CP szakirányú szeminárium - elmélet és elemzés: Kanada első nemzetei (BMI-ANGD17-CP13bE.1) |
Tavaszi
|
|
6 |
|
|
|
|
Szabadon választható CP szakirányú szeminárium - elmélet és elemzés: Kultúra és kommunikáció -- interkulturális kommunikációs készségfejlesztés (BMI-ANGD17-CP13bE.03) |
Tavaszi
|
|
6 |
en |
|
|
|
Szakkészségek alkalmazott nyelvészeknek (BMI-ANGD-CAn15E.01) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Személyes önrendelkezés (BMI-FILD-342.58) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Szociálpszichológiai folyamatok a nyelvtanulásban (BMI-ANGD-CAn12E.01) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Szociolingvisztika (BMI-ANGD-CAn18E) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Szociolingvisztika (BMI-ANGD17-CAn18E) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Társművészetek - alapvetések és perspektívák: A preraffaeliták (BMI-ANGD17-CK5aE.01) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Társművészetek - alapvetések és perspektívák: Az angol zene története Tallistől Handelig (BMI-ANGD17-CK5aE.03) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Társművészetek - alapvetések és perspektívák: Brit építészet (BMI-ANGD17-CK5aE.11) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Társművészetek - alapvetések és perspektívák: Brit festészet (BMI-ANGD17-CK5aE.10) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Társművészetek - alapvetések és perspektívák: Irodalmi témák a viktoriánus festészetben (BMI-ANGD17-CK5aE.02) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Társművészetek - alapvetések és perspektívák: Kultúrörökség, fenntarthatóság és filmek (BMI-ANGD17-CK5aE.20) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Tematikus nyelvfejlesztés: Tartalom alapú nyelvfejlesztés (BBI-ANG-204E/1) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Tematikus nyelvfejlesztés: Tartalom alapú nyelvfejlesztés (BBI-ANG-204E/2) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Témavezetés 3. (BMI-FILD-100.3) |
Tavaszi
|
|
1 |
hu |
|
|
|
Tényfeltáró újságírás (BBI-ANM17-409E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Tipográfia (BBI-ANG11-183E) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Tipográfia (BBI-ANG17-183E) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
2 |
en |
|
|
|
Topics in English Phonology - Foundations and Perspectives: Reading English Phonology (BMI-ANGD17-CNy1aE.3) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Topics in philosophy: The Philosophy of AI (BMI-FILD-402.152) |
Tavaszi
|
|
4 |
|
|
|
|
Tudományfilozófia (BMI-FILD-391) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Tudományfilozófia (BMI-FILD-392.03) |
Őszi
|
2024/25/1 |
4 |
en |
|
|
|
Tudományos íráskészség 1. (BBI-ANG11-104E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Tudományos íráskészség 2 (BBI-ANG11-108E) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Új fejlemények a minimalista szintaxisban - alapvetések és perspektívák: A ditranzitív szerkezetek (BMI-ANGD17-CNy7aE.06) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Új fejlemények a minimalista szintaxisban - alapvetések és perspektívák: A névmások morfoszintaxisa (BMI-ANGD17-CNy7aE.35) |
Tavaszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Új fejlemények a minimalista szintaxisban - alapvetések és perspektívák: Az alárendelt mondatok: véges és nem véges alárendelés (BMI-ANGD17-CNy7aE.09) |
Mindkét
|
|
3 |
|
|
|
|
Új fejlemények a minimalista szintaxisban - alapvetések és perspektívák: DP szintaxis (BMI-ANGD17-CNy7aE.08) |
Mindkét
|
|
3 |
|
|
|
|
Új fejlemények a minimalista szintaxisban - alapvetések és perspektívák: Grammatikalizáció és a nyelvi változások (BMI-ANGD17-CNy7aE.07) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Új fejlemények a minimalista szintaxisban - alapvetések és perspektívák: Jelöletlen eset (BMI-ANGD17-CNy7aE.10) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Új fejlemények a minimalista szintaxisban - alapvetések és perspektívák: Logika (BMI-ANGD17-CNy7aENYD17-130) |
Őszi
|
2024/25/1 |
3 |
en |
|
|
|
Új fejlemények a minimalista szintaxisban - alapvetések és perspektívák: Magyar és uráli szintaxis (BMI-ANGD17-CNy7aE.8) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Új fejlemények a minimalista szintaxisban - alapvetések és perspektívák: Morfofonológiai olvasószeminárium (BMI-ANGD17-CNy7aE.321:u8) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Új fejlemények a minimalista szintaxisban - alapvetések és perspektívák: Neurolingvisztika (BMI-ANGD17-CNy7aE.ENY18-469:u3) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Új fejlemények a minimalista szintaxisban - alapvetések és perspektívák: Nyelvi változások (BMI-ANGD17-CNy7aE.36) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
3 |
en |
|
|
|
Új fejlemények a minimalista szintaxisban - alapvetések és perspektívák: Struktúra nélküli szintaxis (BMI-ANGD17-CNy7aE.9) |
Őszi
|
|
3 |
en |
|
|
|
Új fejlemények a minimalista szintaxisban - alapvetések és perspektívák: Tipológia (BMI-ANGD17-CNy7aE.05) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|
|
Új fejlemények a minimalista szintaxisban - alapvetések és perspektívák: Zöngésség és zöngétlenség (BMI-ANGD17-CNy7aE.7) |
Mindkét
|
|
3 |
en |
|
|
|
Üzleti cikkek írása (BBI-ANM17-405E) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Üzleti hírek (BBI-ANB17-208E) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Üzleti hírek 1 (BBI-ANB17-208E.01) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható alkalmazott nyelvészeti előadás: Bevezetés a digitális írástudásba (BBI-ANG17-361E.12) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható alkalmazott nyelvészeti előadás: Elméletek a második nyelv elsajátítására (BBI-ANG17-361E.18) |
Őszi
|
2024/25/2 |
5 |
en |
|
|
|
Választható alkalmazott nyelvészeti előadás: Második nyelvi fejlesztés a komplex dinamikus rendszerelmélet szemszögéből (BBI-ANG17-361E.16) |
Tavaszi
|
|
5 |
en |
|
|
|
Választható alkalmazott nyelvészeti előadás: Multimodális kommunikáció és tanulás (BBI-ANG17-361E.17) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható alkalmazott nyelvészeti szeminárium: Az alkalmazott nyelvészet ellentmondásai (BBI-ANG17-362E.44) |
Tavaszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható alkalmazott nyelvészeti szeminárium: Az angol mint lingua franca (BBI-ANG17-362E.38) |
Őszi
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
5 |
en |
|
|
|
Választható alkalmazott nyelvészeti szeminárium: Dalstontól Brixtonig: A többnyelvű London felfedezése (BBI-ANG17-362E.45) |
Tavaszi
|
|
5 |
en |
|
|
|
Választható alkalmazott nyelvészeti szeminárium: Go with the Flow (BBI-ANG17-362E.43) |
Mindkét
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható alkalmazott nyelvészeti szeminárium: Tárgyalások és diplomácia (BBI-ANG17-362E.46) |
Őszi
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
5 |
en |
|
|
|
Választható angol irodalmi szeminárium - A viktoriánus korszak A francia hadnagy szeretőjének lencséjén keresztül (BBI-ANG17-312E.30) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható angol irodalmi szeminárium - Abszurd kurzus Samuel Beckettel, Tom Stopparddal és Harold Pinterrel (BBI-ANG17-312E.16) |
Őszi
|
2024/25/2 |
5 |
en |
|
|
|
Választható angol irodalmi szeminárium - Alexander Pope költészete (BBI-ANG17-312E.17) |
Tavaszi
|
|
5 |
en |
|
|
|
Választható angol irodalmi szeminárium - Alkalmazott irodalomkritika: műfordítás elméletben és gyakorlatban (BBI-ANG17-312E.92) |
Tavaszi
|
|
5 |
en |
|
|
|
Választható angol irodalmi szeminárium - Az itáliai opera és kulturális kontextusa (BBI-ANG17-312E.307.02) |
Tavaszi
|
|
5 |
en |
|
|
|
Választható angol irodalmi szeminárium - Bevezetés a posztkoloniális irodalomba (BBI-ANG17-312E.27) |
Tavaszi
|
|
5 |
en |
|
|
|
Választható angol irodalmi szeminárium - Fikció és valóság: Mitológia és/vagy történelem a színpadon Aiszkhülosztól Stoppardig (BBI-ANG17-312E.29) |
Tavaszi
|
|
5 |
en |
|
|
|
Választható angol irodalmi szeminárium - Hamlet, Lear és Timon: az önazonosság válságai a Shakespeare-tragédiában (BBI-ANG17-312E.08) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható angol irodalmi szeminárium - "Látott már ily gazságot a világ, Így eltervezve, és így végrehajtva?"- Christopher Marlowe Színháza (BBI-ANG17-312E.28) |
Tavaszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható angol irodalmi szeminárium - Magyar kultúra: Hagyomány és kortárs irányzatok az irodalomban és a filmben (BBI-ANG17-312E.46) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható angol irodalmi szeminárium - Műfordítás (BBI-ANG17-312E.06) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható angol irodalmi szeminárium - Poszkoloniális szerzők és a Booker-díj (BBI-ANG17-312E.24) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható angol irodalmi szeminárium - "Roppant kincsek egy kis osztály)teremben"- Kora modern drámák kontextusban (BBI-ANG17-312E.25) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható angol irodalmi szeminárium - 1922: Modernizmus, narráció és társadalmi nemek (BBI-ANG17-312E.26) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható angol irodalom szeminárium: Harold Pinter filmművészeti munkássága (BBI-ANG17-312E.400) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható angol irodalom szeminárium: “Tünde tévedés” – nőalakok az irodalomban (BBI-ANG17-312E.142) |
Tavaszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható angol nyelvészeti szeminárium: A brit akcentus javítása (BBI-ANG-342E) |
Mindkét
|
|
3 |
|
|
|
|
Választható angol nyelvészeti szeminárium: A brit akcentus javítása (BBI-ANG-342E_ERA prób) |
Mindkét
|
|
3 |
|
|
|
|
Választható angol nyelvú kultúrák szeminárium: Ausztrália dokumentumfilmeken keresztül (BBI-ANG11-372E.16) |
Tavaszi
|
|
4 |
|
|
|
|
Választható angol nyelvú kultúrák szeminárium: Bevezetés az új-zélandi irodalomba, kultúrába és filmművészetbe (BBI-ANG11-372E.12) |
Tavaszi
|
|
4 |
|
|
|
|
Választható angol nyelvű kultúrák előadás (BBI-ANG17-371E.01) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható "Angol nyelvű kultúrák" szeminárium: Ausztrál őslakosok (BBI-ANG17-372E.6) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható "angol nyelvű kultúrák" szeminárium: Ausztrália dokumentumfilmeken keresztül (BBI-ANG17-372E.16) |
Tavaszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható "angol nyelvű kultúrák" szeminárium: Fedezzük fel az angol identitást (BBI-ANG17-372E.20) |
Tavaszi
|
|
5 |
en |
|
|
|
Választható angol nyelvű kultúrák szeminárium: Figyelemre méltó személyek (BBI-ANG17-372E.5) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható „angol nyelvű kultúrák”szeminárium: Bevezetés az új-zélandi történelembe, kultúrába és filmművészetbe (BBI-ANG17-372E.12) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható „angol nyelvű kultúrák”szeminárium: Fedezzük fel az amerikai kultúrát (BBI-ANG17-372E.18) |
Tavaszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható „angol nyelvű kultúrák”szeminárium: Interkulturális kommunikáció (BBI-ANG17-372E.15) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható „angol nyelvű kultúrák”szeminárium: Kultúra-közti kommunikáció (BBI-ANG17-372E.14) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható angol történelmi szeminárium: A fenntartható városok reprezentációja a brit filmművészetben (BBI-ANG17-322E.06) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható angol történelmi szeminárium: A Tudorok kulturális öröksége napjainkig (BBI-ANG17-322E.09) |
Tavaszi
|
|
5 |
en |
|
|
|
Választható angol történelmi szeminárium: Az étel és ital története Írországban (BBI-ANG17-322E.02) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható angol történelmi szeminárium: Brit történelmi források és kollektív emlékezet a második világháború korszakából (BBI-ANG17-322E.08) |
Tavaszi
|
|
5 |
en |
|
|
|
Választható angol történelmi szeminárium: Ír történelem: Az ír nők globális története (BBI-ANG17-322E.05) |
Őszi
|
2024/25/2 |
5 |
en |
|
|
|
Választható angol történelmi szeminárium: Kulturális örökség és filmek (BBI-ANG17-322E.07) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
5 |
en |
|
|
|
Választható angol történelmi szeminárium: Nagy Britannia és Írország 1800 utáni története korabeli karikatúrák tükrében (BBI-ANG17-322E.01) |
Tavaszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható angol történelmi szeminárium:London megjelenése a brit filmekben (BBI-ANG17-322E.03) |
Tavaszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: A laringális realizmus és a germán nyelvek (története) (BBI-ANG17-342E.Cny13.4) |
Tavaszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: A laringális realizmus és az észak-germán nyelvek (BBI-ANG17-342E.Cny13.5) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: A névmások morfoszintaxisa (BBI-ANG17-342E.35) |
Mindkét
|
|
5 |
en |
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: A régi angol nyelv laringális fonológiája (BBI-ANG17-342E.7) |
Mindkét
|
|
5 |
en |
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Az angol frikatívák története (BBI-ANG17-342E.12) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Bevezetés a formális szemantikába (BBI-ANG17-342E.55) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Bevezetés a morfológiába (BBI-ANG17-342E.41) |
Tavaszi
|
2024/25/1, 2024/25/2 |
5 |
en |
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Ditranzitív szerkezetek (BBI-ANG17-342E.06) |
Tavaszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: DP szintaxis (BBI-ANG17-342E.08) |
Tavaszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Elméleti nyelvészet és gyermeknyelv (BBI-ANG17-342E.30) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Fordításban elveszett - Jelentések és fogalmak különboző nyelveken (BBI-ANG17-342E.56) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
5 |
hu |
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Grammatikalizáció és nyelvi változás (BBI-ANG17-342E.7a.07) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Hol vannak a szótagok? (BBI-ANG17-342E.5a.1) |
Tavaszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Klausuláris alárendelés: véges és nem véges (BBI-ANG17-342E.09) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Laringális relativizmus vs laringális realizmus (BBI-ANG17-342E.10) |
Tavaszi
|
2024/25/2 |
5 |
hu |
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Lexikológia (BBI-ANG17-342E.138) |
Tavaszi
|
|
5 |
en |
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Lexikológia (BBI-ANG17-342E.42) |
Mindkét
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Magyar és uráli szintaxis (BBI-ANG17-342E.8) |
Őszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Morfológiai rendszerek a világ nyelveiben (BBI-ANG17-342E.9) |
Őszi
|
2024/25/1 |
5 |
en |
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Nyelvi tipológia (BBI-ANG17-342E.05) |
Tavaszi
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Nyelvi változás (BBI-ANG17-342E.36) |
Mindkét
|
2024/25/2 |
5 |
en |
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Vannak jobb/egyszerűbb nyelvek? Össze lehet őket hasonlítani? Nyelvtani - főként morfológiai - rendszerek vizsgálata (BBI-ANG17-342E.3) |
Mindkét
|
|
5 |
|
|
|
|
Választható nyelvészeti szeminárium: Zöngésség és zöngétlenség (BBI-ANG17-342E.07) |
Mindkét
|
|
5 |
en |
|
|
|
18. századi költészet és poétika - alapvetések és perspektívák: neoklasszicista költészet (BMI-ANGD17-CI4aE.01) |
Őszi
|
|
3 |
|
|
|
|
18. századi regény és dráma - alapvetések és perspektívák: Realista fikciók Daniel Defoe-tól Jane Austenig (BMI-ANGD17-CI5aE.01) |
Tavaszi
|
|
3 |
|
|
|